Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
(12)
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
(6)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Górska Grażyna
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Knowles Tim
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pogonowska Barbara
(1)
Pruss Adrian
(1)
Robinson Chris
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(1)
Spencer J. L
(1)
Turkowski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wankel Charles
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Turystyka
(3)
Hotelarstwo
(2)
Organizacja
(2)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(15)
Poradniki
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia gospodarcza Polski : praca zbiorowa / pod red. Ireny Fierli. - Wyd. 6 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 386 s. : mapy, rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438):33](075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przedstawia w podręczniku definicję turystyki i jej podział, czynniki rozwoju turystyki w skaliblemy rynku i ruchu turystycznego, współzależności turystyki i gospodarki narodowej, zagadnienie usług turystycznych, funkcje współczesnej turystyki, bilans jej kosztów i korzyści, ochronę prawną konsumentów produktów turystycznych oraz regulacje prawne w dziedzinie turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na Zachodzie. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa.Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing for Tourism".
W książce autorzy zaznajamiają czytelnika z: planowaniem marketingowym; zagadnieniami badań rynku; segmentacją rynku usług turystycznych; strategią produktu; problematyką kształtowania cen; narzędziami promocji; systemem dystrybucji; reklamą; promocją sprzedaży; technikami marketingu bezpośredniego; problemami public relations; procesem kontroli działalności marketingowej, tj. z kontrolą wykonania, kontrolą jakości, kontrolą finansową, kontrolą skuteczności i kontrolą strategiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Hospitality management : an introduction".
Głównym celem autora jest przedstawienie wszystkich aspektów hotelarstwa i gastronomii w jednej publikacji. Rozdział pierwszy jest wprowadzeniem do zagadnień przemysłu turystycznego, które rozwinięto w kolejnych rozdziałach.Znaczną część książki poświęcono usługom świadczonym przez firmy gastronomiczne na podstawie kontraktu (rozdz. 9), przemysłowi piwowarskiemu (rozdz. 10) i przemysłowi czasu wolnego (rozdz. 11).Na uwagę zasługuje fakt ujęcia całości tematyki po raz pierwszy w formie dostępnej dla studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85/Czyt. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy pokazali podstawową wiedzę o etyce w gospodarce rynkowej poprzez pokazanie jej jako części etyki ogólnej, prezentację tych aspektów gospodarki, które podlegają ocenom etycznym oraz przedstawienie wiążących się z nimi uregulowań obowiązujących w państwach zachodnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.5(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza kosztów firmy / Kazimierz Sawicki. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 193, [3] s. : il. ; 24 cm.
Spis treści: 1. Istota, zadania i zakres analizy kosztów; 2. Metody analizy kosztów; 3. Organizacja i technika badań analitycznych; 4. Koszty firmy jako przedmiot badań analitycznych; 5. Analiza kosztów w układzie rodzajowym; 6. Analiza kosztów w układzie podmiotowym, kalkulacyjnym i kosztów jednostkowych; 7. Wybrane problemy stosowania analizy kosztów firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.91/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [2] s. : il. ; 21 cm.
Spis treści zawiera: Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.42/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : il. ; 21 cm.
Spis treści obejmuje ; 1. Marka a przewaga konkurencyjna. 2. Budowa kapitału marki. 3.Finansowe i marketingowe miary kapitału marki. 4. Strategie zarządzania markami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej